KLEANE
클린
Kleanē은 K-뷰티의 본질을 새롭게 조명하고, 두바이 시장 내에서 차별화된 미적 기준과 브랜드 철학을 제시하고자 기획된 뷰티 편집숍입니다. 프로젝트룸은 클린의 내적 동기와 사업 목적을 바탕으로 브랜드의 정체성과 포지셔닝 전략을 구조화하고, 브랜드 철학을 시각 언어로 전환하는 작업을 수행했습니다.
Kleanē is a beauty select shop designed to reframe the essence of K-beauty and introduce a distinct aesthetic standard and brand philosophy to the Dubai market. P/R structured the brand’s identity and positioning strategy based on Kleanē’s internal motivations and business goals, and translated its philosophy into a cohesive visual language.
www.mykleane.com
Year. 2024
Client. Hanarim
Work Scope. Strategy & Identity Design
Category. Beauty
Digital Assets
Website
2024
Digital Assets
Print Assets
Packaging
2024
Brand Identity
Digital Assets
Print Assets
Packaging
Website
Photography
2024